augustus 18, 2022

Algemene Ledenvergadering 2022

Op 30 september 2022 staat de jaarlijkse algemene ledenvergadering op het programma. Iedereen die aanwezig wil zijn bij de algemene ledenvergadering moet zich vooraf opgeven. Opgeven kan t/m 25 september 2022 door een mail te sturen naar info@oranjeblauw14.nl.

Indien leden vooraf al vragen en/of voorstellen hebben die zij tijdens de algemene ledenvergadering in willen dienen, kunnen deze t/m 25 september via bovenstaand mailadres ingestuurd worden.

De agenda voor deze vergadering is hieronder te vinden. Voorstellen tot wijziging van deze agenda kunnen tot 25 september ingediend worden bij de voorzitter. Het verslag van het bestuur ligt vanaf 16 september ter inzage in de bestuurskamer, evenals een exemplaar van de notulen van de algemene ledenvergadering van 2021. Uit het verslag van het bestuur zullen tijdens de ALV alleen de belangrijkst punten besproken worden.

Leden die zich kandidaat willen stellen voor het bestuur, kunnen hun kandidaatstelling t/m 18 september 2022 kenbaar maken aan het bestuur. Voor vragen hierover kunt u mailen naar info@oranjeblauw14.nl.

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram